Pomáhame firmám preklopiť podnikanie do online priestoru (3 tipy a bezplatná konzultácia)

Ak rozmýšľate nad tým ako svoje podnikanie udržať v čase krízy nad vodou, dnešný blog je pre vás. Pozrieme sa na tri konkrétne tipy, ktoré vám môžu pomôcť stabilizovať váš marketing a zvýšiť váš predaj.

Krízová situácia si vyžaduje krízové riešenia

V našej marketingovej agentúre Mavio Media sme rozhodli uplynulé dni pomáhať. Začali sme tým, že sme študentom stredných a vysokých škôl poskytli bezplatný koučing a mentoring. Pokračovali sme tým, že sme firmám vytvorili digitálne stratégie, taktiež zdarma.

A dnes pokračujeme 3. kolom praktickej pomoci. Tentokrát sme sa rozhodli ponúknuť zdarma podnikateľom prvú marketingu konzultáciu.

Prostredníctvom nej vám poradíme ako zoptimalizovať vaše reklamy, ako spustiť predaj na Facebooku či cez e-shop a pokúsime sa nájsť krízové riešenia pre váš marketing.

Ak o túto bezplatnú marketingovú konzultáciu máte záujem, napíšte nám na jaro@maviomedia.sk (táto ponuka platí pre prvých 10 firiem a najneskôr do 30. apríla).

A poďme teraz späť k téme dnešného blogu…

Ako preorientovať firemný marketing do online prostredia počas krízy?

  1. Optimalizujte aktuálne výdavky na reklamu
  2. Spustite online predaj cez Facebook alebo E-shop
  3. Nastavte si efektívnu PPC kampaň, ktorá prinesie dopyty a objednávky

Poďme si tieto tri kroky rozobrať, aby ste si lepšie vedeli predstaviť, ako vyzerajú v praxi.

#1 Optimalizácia výdavkov na reklamu

Ak je vaša prevádzka alebo výroba zatvorená, prvým rozumným krokom je zrušiť offline marketingové aktivity. Či už sú to objednané citylighty, bilboardy alebo reklama v autobusoch. Pozastavte aj výrobu promo videí, ktoré nemajú predajný charakter a presmerujte PR kampane z printu do onlinu.

#2 Predávajte s e-shopom aj bez neho  

Druhým dôležitým krokom je násť vhodný predajný online kanál pre vašu firmu. Ak ste roky fungovali len vo svojom kamennom obchode, nemali ste e-shop a sociálne siete ste veľmi neriešili, môže sa vám to zdať náročné. Avšak je ľahšie, než by ste si mysleli.

Tou najjednoduchšou možnosťou je spustiť Facebook obchod, ktorý môžete mať priamo na svojej firemnej Facebook stránke. Nemusíte vedieť programovať, ani nastavovať reklamy. Môžete si zvoliť či sa bude dať objednávať cez váš web (presmeruje to rovno na váš e-shop) alebo cez váš Messenger (výhoda pre tých z vás, ktorí e-shop nemáte).

Druhým spôsobom ako vaše produkty a služby dostať k zákazníkom je už spomínaní e-shop. V čase krízy môžete využiť už predpripravené šablóny na váš e-shop napr. cez Woocommerce, vďaka čomu ušetríte čas aj svoje financie.

Za pomoci agentúry alebo šikovného marketéra, dokážete preklopiť váš offline predaj do online v priebehu 3 či 4 dní.

#3 Spustite si efektívnu PPC kampaň

Ako dať zákazníkom na javo, že u vás môžu nakúpiť, ak máte svoj kamenný obchod zatvorený alebo máte na sociálnych sieťach málo fanúšikov?

Jedným z najlepších marketingových nástrojov počas aktuálnej krízy je PPC reklama. Dôvodom je aj skutočnosť, že kampane, ktoré robíme pre viacerých klientov, sú lacnejšia ako pred mesiacom (konverzie na e-shop, cena za klik či fanúšika).

PPC kampaň si môžete nastaviť na Facebooku, Instagrame alebo vo vyhľadávacej sieti Google. To sú tri aktuálne najlepšie kanály na predaj. 

Nestačí však kliknúť na tlačítko boost (propagovať), jedine, že by ste chceli zbytočne vyhodiť peniaze za reklamu. Odporúčame vám nahodiť si FB pixel, spustiť remarketing a teda zobrazovať reklamu zákazníkom, ktorí váš web už navštívili v minulosti a zvýšiť tak šancu, že si u vás niečo naozaj kúpia.

Ak s tým potrebujete pomôcť, využiť môžete našu bezplatnú konzultáciu…

S čím vám môžeme v marketingu pomôcť pro bono?

Ako sme už naznačili v úvode toho článku, posledné tri týždne pomáhame bezplatne firmám a organizáciám, ktoré to potrebujú.

V prípade, že vás oslovilo apoň jedno z troch spomínaných riešení ako preklopiť svoje podnikanie do online prostredia, poskytneme vám prvú marketingovú konzultáciu zdarma. 

Nájdeme spôsob, ako môže vaša firma využiť túto náročnú situáciu spojenú s epidémiou ako príležitosť. Dá sa to. Nie nadarmo sa o podnikateľoch hovorí, „že sú to ľudia, ktorí skočia z mosta a počas pádu zostroja lietadlo.“

Radi vás prevediem celým procesom, preto sa nemusíte báť, ak je pre vás online podnikanie úplnou neznámou alebo máte averziu voči sociálnych sieťam či PPC reklame.

Ako bude bezplatná konzultácia prebiehať?

  1. Venujeme vám hodinu času: zavoláme si cez skype, zoom, alebo iný nástroj a počas toho nám predstavíte pred akou výzvou stojí vaša firma a v čom potrebuje pomôcť
  2. Na základe vašich informácii vám predstavíme možnosti, ktoré aktuálne môžete využiť, tak aby bol váš marketing efektívny a čo najmenej finančne náročný
  3. Výstupom z konzultácie budú konkrétne odporúčania a kroky, ktoré môžete spraviť preto, aby ste dobre nastavili svoj digitálny marketing

Potom bude už len na vás či si uvedené riešenia zrealizujete sami alebo vám s celým procesom pomôžeme. Prvú konzultáciu však máte odnás bezplatne.

Táto ponuka platí len pre prvých 10 firiem a najneskôr do 30. apríla.

Ak máte záujem napíšte nám na jaro@maviomedia.sk